26 Ağustos 2015 Çarşamba

ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA

ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA
ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Yine oriflame yine bir indirim. Blog'un adını indirim canavarı olarak değiştirsem mi ? diye düşünmedim değil.

Yıllardır, kendine çalışan bir oriflame danışmanı olarak ürünlere şöyle bir göz atayım derken 21 günlük ödeme süresini fırsat bilip,  o an para olsun olmasın sepeti dolduruyorum. Bugün ki oriflame incileri de üçüncü kez bitirdiğim iki mini göz çevresi elemanı.
Birisi jel diğer krem olmak üzere hem fiyatı hem performansı ile başarılı bulduğum iki ürün.
Özellikle yoğun çalışan kadınların veya okuyan kızların sıkıntılarından birisi göz altı torbaları,şişlikler,kızarıklıklar.
Çoğu zaman geç yatan,uykusuz kalan biri olarak bu iki ürün beni kurtarıcım oldu artık.
KREM
ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA
ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA
Geç yatanlar için ideal bir krem.Yumuşatıp,canlandırma etkisine sahip. Gece yatmadan önce ve sabah kalktığınız da kullanabilirsiniz. Gece uyguladığınızda hücre yenilemesi ile beraber harika sonuç alırken, sabahları akşamdan kalma görüntünüzü az da olsa hafifletiyor.
JEL
ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA
ORIFLAME GÖZ ÇEVRESİ KREMİ ve FERAHLATICI GÖZ ÇEVRESİ JELİ ♡│AUSE ESUA
Hem sabah hem gece kullanıma uygun, mini bir göz çevresi jeli.Özellikle yoğun,yorgun bir günün ardından kullanıldığında hem göz çevresini ferahlatıyor hem de şişlikleri indiriyor. Sabah da güzel bir görüntü oluyor haliyle.  Sabah kullandığınızda ise yeni uyanmış, solgun halinizden bir nebze sizi kurtarıyor.
Krem mi Jel mi ? sorusuna cevabım kesinlikle ikisi. Kremin göz çevremi yumuşatması, jelin verdiği o ferahlık hissi tekrar, tekrar almaya iten etkenlerden.

Uygulama : Çoğu zaman kremi gece jeli ise sabah kullanıyorum. Bazen ikisini de sabah ve akşam kullandığım oluyor. Tercih size kalmış :)

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder