12 Ağustos 2015 Çarşamba

OH ! SEXY ! VANILLA ! ♥ #GİTTİGİDİYOR ♡│ AUSE ESUA



Merhaba ! Cicili, bicili bu güzel paketin içinde yok yok ! Paket içeriği olarak her ne kadar doyurucu olsa da kokusu yüzünden halim duman. Halbüsü ne umutlarla, büyük heyecanla beklemiştim ben paketi. Ihh... kısmet deyip paket içeriğine geçiyorum.
Oh! Sexy Vanilla Body Care Gift Set-Bath &  Beauty

Pin-up / Retro tarzında, morlu - pembeli albenisi yüksek ambalaja sahipler.Mor örgü detayları olan şık bir sepet içerisinde gönderiliyorlar. Tam bir hediye paketi esasında.

İçinde : 

Bubble Bath - Banyo köpüğü 250 ML


Body Lotion - Vücut losyonu 150 ML


Shower Jel - Duş jeli 150 ML


Body Butter - Vücut kremi 110 ML


Body Scrub - Vücut peelingi 110 ML


Bath Salt - Banyo tuzu 50 GR ♥



♥ Ürün boyutları biraz küçük. Site de ürünler ile ilgili bilgileri de mevcut. 

♥ Seyahat paketi olarak da düşünebilirsiniz.

♥ Kapak kısımları jelatinle kapalı, dökülme riski yok. Ancak geniş ağızlı oldukları için kullanırken dikkat etmek gerekli ki ürün ziyanı olmasın.

Banyo tuzu : Oldukça iri bir tuz, vakumlu poşet içinde geliyor. Fakat kaya tuzu mu ? deniz tuzu mu ? bilmiyorum. Kullanım : İsterseniz küvete hazırladığınız suyun içine biraz koyabilirsiniz isterseniz de kendi ev yapımı vücut peelinginize kullanabilirsiniz (ben öyle yaptım)

Duş Jeli : Köpürmesi baya iyi, temizlendiğinizi hissediyorsunuz.Fakat koku yok ! Kalıcılık neredeyse sıfır. 

Vücut Losyonu : İnce yapılı, kolay emilen bir losyon. Yapış yapış his bırakmıyor.

Vücut Peelingi : İlk defa bu yapıda bir peeling gördüm. Normalde biraz daha yoğun yapılı ve içindeki partiküller daha iri  oluyor. En azından benim kullandıklarım öyle idi. Fakat bu tamamen jel gibi ve içerisinde minik minik parçacıklar var. Cildi tahriş edecek bir peeling değil. İstediğiniz kadar bastırarak uygulayabilirsiniz :)

Vücut Kremi : Kremin yapısı ve hızlı emiliyor oluşunu  çok sevdim. O kadar hafif yapıda ki sürmek çok zevkli ve cildi pürüzsüz yapıyor. Bıraktığı hissi ve pürüzsüzlüğü çok beğendim.

Banyo Köpüğü :Küvet olsun olmasın, banyo köpüklerini hep sevmişimdir ve kullanmışımdır.Bu da görevini başarıyla tamamlayan bir ürün.

♥ Ürün, paket içeriği olarak oldukça kullanışlı, görüntüsü şirin, seyahatler için uygun. 
Kokusu haricinde memnun edici bir paket. ( kim bilir, belki siz kokusunu beğenirsiniz ) :)

Şöyle de kötü bir durum var, aldığım yerde şuan satışta değil. Tekrar gelir mi ? Hiç bir fikrim yok. Farklı mağazalarda da hiç karşılaşmadım. Fakat farklı markaların bu çeşit paketleri var. Özellikle Gratis mağazalarında sık sık karşılaşıyorum :) Oralara da bakabilirsiniz.

İndirimli Fiyat : 37 TL

Dükkan ismi : Boni-Bon - GittiGidiyor.com


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder