14 Ağustos 2015 Cuma

I LOVE - COCONUT & CREAM BODY BUTTER - GİTTİ GİDİYOR ♡│AUSE ESUA

I LOVE - COCONUT & CREAM BODY BUTTER  - GİTTİ GİDİYOR ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Ben bu kreme bayıldım !

Beni tanıyanlar ve Blog'u takip edenler bilir.Hindistan cevizi ve vanilyalı ürünleri çok seviyorum ancak en son ki vanilya dramından sonra Hindistan cevizi ilaç gibi geldi.
Vanilya Gift set yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

  • Küçük bir krem bekliyordum, koca bir kutu geldi. (Gratisler de hep küçük versiyonlarını görmüştüm) 200 mL - 196 gr
  • Katı, yoğun yapılı bir krem. Bu tür kremler hep favorim olmuştur, bunu da bir o kadar sevdim.
  • Mis gibi Hindistan cevizi kokuyor (Hindistan cevizi kokusunu sevmeyenler, bayılır mı ? merak konusu.)
  • Diğer kullandığım kremler ile karşılaştırma yaparsam( Vaseline hariç ) bu kremin nemlendirmesi daha uzun.
  • Hızlı emilmesine rağmen etkisini hemen göstermiyor. Sürdükten bir kaç dakika sonra, cilde yerleştikçe yumuşaklık, pürüzsüzlük ortaya çıkıyor. 
  • Kokusu çok uzun sürmese de kalıcı. :)



I LOVE - COCONUT & CREAM BODY BUTTER  - GİTTİ GİDİYOR ♡│AUSE ESUA

Gratis indirimlerinde daha ucuza alabilirsiniz. Ben dayanamayıp İnternet üzerinden sipariş etmiştim.

Fiyatı : 17 TL 


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder