13 Ağustos 2015 Perşembe

DIRTY WORKS MIRACLE CREAM - 8'İ BİR ARADA YÜZ KREMİ ♡│AUSE ESUA

DIRTY WORKS MIRACLE CREAM - 8'İ BİR ARADA YÜZ KREMİ ♡│AUSE ESUA

Merhaba ! Pin-up tarzı ambalajları ile vintage sevenleri kendine çeken dirty works, beni de kendine çekmeyi başardı.
Öncelikle; Karma-Yağlı bir cilde tipim olduğunu söylemeliyim. Göz çevrem, burun ve çene kenarlarında kuruma sık sık olur. Özellikle kış aylarında beni bayağı bezdirir. Genelde çok işlevli kremleri ya da tüm cilt tipi için olan kremleri tercih ediyorum. Bu da en ballısından 8'i bir arada çok işlevli bir krem.
  • İnce yapılı ve kolay emilen bir krem
  • Ağır olmayan temiz bir kokusu var
  • Nemlendirmesi bana göre oldukça iyi (Özellikle gece uygulamasından sonra)Ertesi gün, öğlen uyansam da yüzümdeki o nem ve pürüzsüzlük halen oluyor.
  • Cildi  yatıştırıyor, dinlendiriyor
  • Ayrıca mimik yapmaktan oluşan, küçük kırışıklıkları onardığını fark ettim
  • Gece uyguladığınız zaman sabah pürüzsüz, canlı ve dinlenmiş bir cilt ile uyanıyorsunuz
Yabancı Blogların bu kadar beğenmesine şaşmamalı. :)

DIRTY WORKS MIRACLE CREAM - 8'İ BİR ARADA YÜZ KREMİ ♡│AUSE ESUA



Not : Kırışıklık için, nemlendirme için, onarım için ayrı ayrı kremler kullanmaktansa, çok işlevli tek bir ürün daha kullanışlı oluyor diye düşünüyorum.(Daha doğrusu üşengeç olanlar için kullanışlı : Mesela, ben.) Fiyatı da ürünün kalitesine göre indirimli, indirimsiz ideal.

Fiyatı: Gratis- 23 TL
Gitti Gidiyor- Boni-Bon - 27 TL 

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder