16 Ağustos 2015 Pazar

ARTNET PUDRA FIRÇASI & NYC BIG BOLD BRONZER #MAKYAJ

NYC - BIG BOLD BRONZER





Merhaba ! Bugün, uygun fiyatlı iki makyaj ürünü var burada. Nyc Bronzer & Artnet Pudra Fırçası
İlk bronzer denememi nyc ile yaptığım için çok şanslıyım. Renk tonu, kalıcılığı ve uygun fiyatı ile beni cezbetmiş durumda. Gerek fiyatından gerekse fiyat üstü performansından dolayı seveni de bir hayli fazla. Bir diğer ürün de artnet pudra fırçası. Hemencik ürünlere geçiyorum...


Özellikler-İnceleme :
  • Birisi açık diğeri koyu olmak üzere iki tonu var
  • Koyu olan MetropoliTan
  • Açık olan ManhaTan (Ben de ki ManhaTan-601)
  • Kontur ve allık olarak kullanabiliyorum, kontur işleminde oldukça başarılı
  • Yağsız formüllü- oldukça mat bir bronzer
  • Kalıcılığı standart, sabitleyici ile süre daha da uzatılabilir.
Fiyat : 15 TL


ARTNET PROFESSIONAL LINE FONDOTEN-PUDRA FIRÇASI (Tarko)
Cosmetica ve diğer kozmetik mağazalarında, rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün.
Özellikler-İnceleme :
  • Uzun, siyah saplı, gövdesi metal bir fırça
  • Metal yerinde oynama veya renk atma olmadı, ilk yıkamam da suyu çok görmesine rağmen. Diğer yıkama da metal yerine su  getirmemeye çalıştım, her ihtimale karşı, çok fazla ıslanması gevşeme yapabiliyor.
  • Hunharca yıkamama rağmen, kıllarında dökülme, kopma olmadı.
  • Allık, kontur uygulamada çok başarılı
Fiyat : 10 TL (indirimli)





Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder