16 Temmuz 2015 Perşembe

MAYBELLINE THE ONE BY ONE & THE FALSIES BLACK DRAMA ♡│AUSE ESUA


MAYBELLINE - AUSE ESUA

Merhaba ! rimel denince aklına maybelline gelen bir tek ben mi? varım acep. Bugün, birisine bayıldığım birisine de pek bayılmadığım, iki rimel var.
Tabii beğenmeyen olduğu kadar beğeneni de bir o kadar çok.Sanıyorum bu bir rimelden beklentiye göre değişiyor.
MAYBELLINE - AUSE ESUA

THE ONE BY ONE 
MAYBELLINE - AUSE ESUA


Bu rimel var olsa da olur olmasa da olur dediğim türden. Esasında bu tür rimelleri çok beğenirim ve elimin altında bulundururum, fırçalarından dolayı. Ancak, benim sıkıntım boy boy afişlerle, takma kirpiklerin boca edildiği, güzel bir hatunla sahte bir reklam yapmış olmaları.

Bakınız, vaat ettikleri;
  • Tek tek yakalar ve hacim verir. / Tek tek yakaladığı ve ayırdığı doğru, hacim verdiği olayı tamamen yanlış.
  • Kirpikleri belirginleştirir ve gözleri ortaya çıkarır / Alakası yok. Sadece tarak görevi görüyor . 

Bu rimel de güzel olan tek şey fırçası. İçin de ürün var mı yok mu ? onu da anlamadım zaten. Fırçasını atmayı düşünmüyorum. 
Hafif renk versin, kirpiklerimi ayırsın diyorsanız, bu rimel o amaca hizmet edecektir diye düşünüyorum. 

THE FALSIES BLACK DRAMA

MAYBELLINE - AUSE ESUA

Kirpik kıvırıcı kullananlara ^_^
  • Fırçası kavisli olduğu için kirpik kıvırma işlemi görüyor. Kirpik kıvırıcı kullananlar yada kullanmayı sevmeyenler var ise bu rimel tam onlara göre.
  • Kıvırıcı yoksa, 'kırılan,dökülen' kirpikler de yok demek. ( Bu dertten yanan biri olarak yollarımızı ayırmıştık kıvırıcı ile)
  • Fırçası seyrek yapılı. Bu sayede boşlukları doldurduğu için kirpikleri dolgunlaştırıyor.
Kirpikleri kıvıran, belirginleştiren uygun fiyatlı bir rimel. Bakmadıysanız, bu tarz bir rimel arıyorsanız eğer bakın derim.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.


İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder