26 Temmuz 2015 Pazar

L'OREAL ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI ♡│AUSE ESUA

 L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı  - AUSE ESUA

Merhaba ! 1-2 haftadır taslaklarda paylaşılmayı bekleyen bakım yağlarını sonunda düzenleyip yayınlayabildim.
Bu süre için de daha çok inceleme fırsatım oldu. Miss gibi bir çay ile beraber keyifli okumalar.🍵
♥ Mucizevi Bakım Yağı - Besleyici :
Vaat Ettikleri
  1. Saçı ağırlaştırmaz : Böyle bir sorunla karşılaşmadım.
  2. Besler : Düzenli kullanımda birazcık etkisini gösteriyor,  fakat çok büyük bir değişiklik yok. Saçı besleme konusunda, büyük beklentileri karşılamaz diye düşünüyorum.
  3. Canlı Görünüm Sağlar : Yıpranmış saçlara sahip biri olarak, o rahatsız edici görüntü biraz da olsa azaldı fakat, öyle aman aman mökemmel saçlarım  tabii ki olmadı. 
  4. Kolay Tarama : Ne yazık ki bu söz konusu bile değil. En azından kolay tarama kısmı bende pek işe yaramadı.
Yoğun yapılı bir yağ olduğundan, ürünü çok fazla kullandığınız da ışıltılı görünümden çok yağlı bir görüntü ortaya çıkıyor. (İlk kullanışımda ürüne istemsizce abanıp bu görüntüyü tecrübe etmiştim :O Saç kurutma makinesi ile kurutmaya çalışsam da o görüntü bir türlü geçmedi, o yüzden dikkatli kullanmak lazım. Bir kaç pompa yeterli oluyor.)

Bu ürünü yarısına kadar kullandım sonrasında benden güzel uzun saçları olan erkek arkadaşıma verdim :D Baya beğendiğini söylemişti. Halbüsü bende öylesine aman aman etkili değildi. Saç işte :D değişkenlik gösterebiliyor.

Her Saç Tipine Uygun

♥ Kullanım : 3 katmanlı;

  • Şampuanlama öncesi tüm saça uygulamak
  • Tarama öncesi saç boyundan uçlara doğru uygulamak
  • ve son rötuş

Fiyat : 5.90 TL - Cosmetica/ İndirim Zamanı

Bir daha alır mıyım ? Sanıyorum, almam. Amanın! çok faydasını gördüm, sürekli elimin altında bulunsun dediğim bir ürün değil.

♥ Mucizevi Bakım Yağı - Renk Koruyucu :
Vaat Ettikleri
  1. Saçı ağırlaştırmaz : Diğer bakım yağına göre bunu çok fazla kullanıyorum(Bir kaç pompa kesmiyor) ona rağmen ağırlaştırma sorunu yaşamadım.
  2. Besler : Bu konuda emin değilim. Uzun süredir kullanıyorum, öyle gözle görülür bir fark olmadı.Sadece yumuşatıyor ve kolay tarama sağlıyor.
  3. Canlı Görünüm Sağlar : Düzenli kullanımda kabarmayı az da olsa önlüyor, bu da daha iyi görünmesini sağlıyor.
  4. Saç rengini korur : Kesinlikle işe yarıyor. Bir süre bal rengi kullandım.Bal, kumral tonlar bende çabuk akıyor ve sarıya dönüyor, garip bir hal alıyor :D Bunu kullandığım sürece, aynı tonda kaldı, dipler gelmeye başladığında değişiklik gösterdi sadece.
Yapısı, diğer bakım yağına göre çok sulu. Yani bir bakım yağı değil de su gibi. Esasında pompalı şişe yerine sprey olarak da yapılabilirmiş :)

♥ Kullanım : 3 katmanlı;

  • Şampuanlama önce tüm saça uygulamak
  • Tarama öncesi saç boyundan uçlara doğru uygulamak
  • ve son rötuş

Peki bir daha alır mıyım ? Renk koruyucu, daha iyi bir ürün keşfetmediğim sürece kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum.

Fiyat : 5.90 TL - Cosmetica/ İndirim Zamanı


Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder