22 Temmuz 2015 Çarşamba

MADAME COCO EL KREMİ - VÜCUT KREMİ - VÜCUT LOSYONU VE ÇANTA ♡│AUSE ESUA


Merhaba ! Benim gibi vintage severlere, çok tatlı bir kaç ürünüm var. 
Madame Coco'nun gecelik, ev eşyası ve kozmetik, oda kokularına kadar bizi mutlu edecek bir sürü
vintage ürünü var. Vintage tutkunlarının, mutlaka ziyaret ettiği bir yer, ben girdiğimde kendimi kaybediyorum resmen -_- ( alışveriş koliğin zor anları- gerilim müziği efekti ile- dın dın dın dın )
Favorilerimin bulunduğu bu mini alışverişte ise el kremi, vücut kremi, vücut losyonu ve çanta var.
Her zaman ki gibi %50+%20 indirimden yararlandım. (indirimlerin babası - madame coco :O )

El kremi : Yapısı diğer kullandığım kremlere göre daha iyi. Ne losyon kıvamında ne de çok yoğun bir yapıda.Emilimi standart. 

Vücut losyonu : Losyon denince aklıma, nedense hep yapış yapış bir his gelir. ( bugüne kadar kullandıklarım sayesinde) Şanslıyım ki, bu onlardan değil. Sürdüğünüz de sizi rahatsız etmiyor. Bir losyona göre daha yoğun yapıda hatta. Emilimi standart. Fakat kokusunu sevemedim. 

Vücut kremi : Tam bir Body butter kıvamında. Yapış yapış bir his olmuyor. Emilmesi diğerlerine göre biraz yavaş. Bir kaç dakika masaj yaparak uyguladığınız da daha kolay emiliyor.
Üçünün de kokusu da muhteşem. Temiz,ferah ve hafif kokuları var.

Çanta : Seyahat makyaj çantası için oldukça uygun ve uçak yolculukları için uygun sayılmaz. Sert kalıbı olmadığından, içindeki malzemeler mutlaka zarar görecektir. Normal yolculuklar için ise gayet geniş, kullanışlı bir çanta. 


Çantanın fotoğrafını çekemedim. Görsele aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder