5 Haziran 2015 Cuma

ORIFLAME YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN : BUĞDAY & HİNDİSTAN CEVİZİ ÖZLÜ SICAK BAKIM YAĞI ♡│AUSE ESUA

ORIFLAME YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN BAKIM YAĞI - AUSE ESUA
Merhaba !Bugün burada kokusu güzel, minnak bir bakım yağı var. Seyahat için ideal bir ürün olsa da, ara da sırada alıp, kullandığım bir o kadar memnun kaldığım bir ürün.Ürünün tek sıkıntısı 15 ML ve olması. Fiyatı 3 TL. 

  • Hindistan cevizinin saça ne kadar faydalı olduğunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Hem saçı neme doyuruyor hemde saçlar mis kokuyor. Buna ilaveten içinde buğday yağı da bulunuyor. 
  • Tek kullanımlık olduğu için pek tercih edilmese de  çok seyahat eden veya tatile gidecekler için cep bakım yağı olarak da ideal bir bakım ürünü.
  • Bir kaç kullanımda, gözle görülür etkisini gördüm. Fakat devamında ürünü temin edemediğimden, pek bir ilerleyemedik.
  • Saçlar yumuşacık oluyor, o (paçoz ^^ ) yıpranmış görüntüsünü az da olsa ortadan kaldırıyor.

Uygulama :
Tüpün ağzını açmadan, sıcak suyun için de 1 dakika bekletin. Sonrasında ılımış bakım yağını, ıslak saça "masaj" yaparak uygulayın. 1 dakika bekletip durulayın. (Uygulama sonrası tekrar şampuan ve saç kremi kullanmayın) Saçı uzun veya kabarık olanlara bir kaç tüp almalarını öneririm. Kısa saçlı olmama rağmen ben bile 2-3 tüp devirdim.
ORIFLAME YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN BAKIM YAĞI - AUSE ESUA

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

2 yorum:

  1. Ben bunları nasıl hiç görmemişim üstelik en yakın arkadaşım satıyor hemen alacağım sağol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduğuma sevindim, rica ederim :) <3

      Sil