11 Haziran 2015 Perşembe

ORIFLAME SWEDEN - MAKYAJ PALETİ / MAKYAJ



Makyaja daha çok ilgimin artması ile bir palet arayışına girdim. Uygun fiyatlı başlangıç için bayağı uygun bir palet'i Oriflame de buldum.
Bu tür paletler her almak istediğimde stoklarda kalmamış oluyordu. Bundan önce By Demi More paleti vardı. Bu palete göre daha küçüktü fakat bir o kadar da güzeldi. O palette stoklarda bitmişti. En sonun da bu palet'i alabildim.




  •  
  • Rujların hepsi parlatıcı gibi duruyor ( Bazen pudra ile mat hale getiriyorum )
  • Parlak yapıdalar, birazcık da yapışkanlar. ( Rahatsız edecek kadar değil )
  • Fotoğrafta renkler ne kadar koyu görünse de parlak yapıda olduklarından 
  • dudaklarda öyle durmuyorlar.
  • Allık tatlı bir pembe kalıcılığı iyi fakat  çok canlı görünmesini ve kalıcılığını artırmak 
  • isterseniz makyaj sabitleyici ile bunu elde edebilirsiniz.
  • Farlar matar. Açık renk ve gri olanda hafif ışıltılar var.
  • Fırçalar kullanışlı fakat allık için başka bir fırça kullanılması daha uygun olur diye düşünüyorum.

Palet:2 Ruj
2Parlatıcı
6 Far
1 Allık
3 Fırçadan oluşuyor


  • Rujların hepsi parlatıcı gibi duruyor. 
  • Parlak yapıdalar birazcık da yapışkanlar. (rahatsız edici değil)
  • Orada renkler ne kadar koyu görünse de parlatıcı etkisine sahip olduklarından dudaklar da öyle durmuyor görüldüğü üzere.
  • Allığı çok beğendim ! oriflame incilerinden bile kat kat iyi. 
  • Farların içlerinde hafif ışıltılar var koyu olanlarda pek belli olmasa da. (günlük kullanıma uygun)
  • Renk uyumu olduğu için çok güzel makyajlar çıkar diye düşünüyorum dener denemez detaylı fotoğraflayıp paylaşacağım.
  • Fırçalar da kullanılabilir fakat ayrı bir allık fırçası kullanılması daha uygun olur diye düşünüyorum.
Katalog fiyatı : 25 TL idi.

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder