2 Haziran 2015 Salı

FAVORİ 3 DUŞ JELİM ♡│AUSE ESUA

FAVORİ 3 DUŞ JELİM  - AUSE ESUA

Merhabaaaaa! Bir daha alırım dediğim 3 duş jelinden bahsedeceğim bugün size. Bir dönem duş jeli manyaklığım  vardı. Sonunda o huyumu da def etmiş bulunuyorum :D
 1 si Cosmetica 2 si Watsons olmak üzere 3 ayrı duş jeli aldım. Birisini bitirdim (Palmolive) diğer ikisini de az az, nazik nazik kullanıyorum ki hemen bitmesin :D  :) Ginger'ın bu iki ürününü yabancı blogger ve youtuberlar da çoğu kez gördüm. Retro görünümlerini çok beğeniyordum ve sonunda birer tane kaptım.
FAVORİ 3 DUŞ JELİM  - AUSE ESUA
Kokuların benim için önemi büyüktür. Ürün ne kadar iyi olursa olsun kokusu birazcık kötü veya rahatsız ediciyse alıp almamayı düşünürüm.
O yüzden üç duş jelinin kokusunu da bir hayli beğendim.

Ürünler
1-Palmolive Naturals İpeksi Yumuşaklık )
  • Kokusu ferah ( Palmolive duş jellerinin hemen hepsi öyle sanırım )
  • İçeriğinde siyah orkide özleri ve nemlendirici süt bulunuyor.
  • Vücudu yumuşak ve pürüzsüz yaptığını vaat ediyor. Söylediği gibi de vücudu yumuşacık yapıyor. Duştan sonra dokunduğunuz da hissedilen bir pürüzsüzlük oluyor. ( Bu da öpülesi bir özellik )

Bende ki 250 ML 
Büyük boy isterseniz  500 ML olanları da mevcut. 
Fiyatları indirimli indirimsiz veya mağazadan mağazaya değişiyor. 
Fiyat : 6 TL


2- Ginger & Co Double Up (Krem duş jeli)

Ambalajına tek kelime ile BA-YIL-DIM ! Ginger'in bütün ürünlerinin ambalajı bir harika zaten. İçeriği kötü olsa bile sırf görüntüsünden yine alırım galiba :).
  • Zencefil ve baharat özlerine sahip ( İçeriğinde zencefil bulunması bana farklı ve güzel geldi)
  • Nemlendirme özelliği var, çok da gözümüzde büyütmemek gerek. Nemlendirme = standart desem daha doğru olur sanırım.
  • Vücudu toksinlerden arındıran ardıç içeriyormuş.Bu da cildin uyarılıp, rahatlamasını sağlıyor.
  • Kokusu çok güzel ve oldukça iyi köpürüyor
  • 250 ML
Fiyat : 8-10 arası olması lazım.

3-Ginger & Co Bathing Beauty (Nemlendirici banyo köpüğü)
Görür görmez deli hallere girdiğim bir ambalaj daha. Şüphesiz retro-vintage severler böyle oluyordur diye düşünüyorum.
  • İçerisinde cildi koruyan hatmi (marshmallow), nemlendiren bal ve şifa veren melisa içeriyormuş. ( Cildi pamuk gibi yapmasını sağlayan özellikler) 
  • Kokusu mis gibi... İki ürün de şekerli kokuya sahipmiş gibi gözüksede alakası yok. Oldukça feah ve yumuşak kokuları var. 
  • 500 ML

Fiyat : 9-11 arası 

Blogum'da olduğunuz ve okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Umarım keyifle, sıkılmadan okumuşsunuzdur. 
Yorumlarınız, mailleriniz benim için çok değerli lütfen sadece okuyup geçmeyin. 
Sosyal Medya üzerinden beni takip edip haberdar olabilirsiniz. İstediğiniz zaman DM, yorum atabillir ve hepsine cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

İnstagram: Ause_Esua
Twitter: AuseEsua
Facebook Page : Ause Esua
SnapChat : AuseEsua
Mail : auseblog@gmail.com
Eğer Blogumu beğendiyseniz ; Beni google+ da arkadaş olarak eklemeyi unutmayın ! :))

Bu Blog'da üzerinde adım geçen tüm fotoğraflar ve yazılar bana aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder