10 Nisan 2015 Cuma

1 ERKEK 1 KADIN #2ÇOCUK

İki büyük isim fotoğraflarını çekmek için yana yana hayal kurduğum oyunculuklarına ölüp bittiğim yok artık bu kadar da gerçekçi oynanmaz ki dediğim !   her hallerine, mimiklerine, tiplerine,konuşmalarına...bayıldığım ço...k sevdiğim star tv de ki finalinde delirip yeniden başlasın diye kendi halimde debelendiğim sonra tamamdır torunlarını da göreceğiz herhalde derken bir final daha kapıda bitti. Ben de  içimi dökmek istedim...

Bu yazıyı yazmak için dizinin net olarak bitmesini bekledim hani belki şakadır ce e !
biz size  8 nisan şakası yaptık derler diye bir umudum vardı. Diğer yandan sanırım artık bitti diyordum bu yüzden 2013 de açtığım bir erkek bir kadın bitmesin adlı facebook sayfasında hiç bir paylaşımda bulunmadım dedikleri gibi belki de vakti gelmişti.. Ause boşuna çabalama bu sefer kesin bitti dedim.
Diğer yandan ben sıkı bir 1e1k izleyicisiyim ve takipçisiyim sosyal medya hesapları ne kadar tıklanıyormuş ne kadar takipçisi olmuş hepsini bilir hepsini didiklerim. Bir kaç gündür facebook sayfalarındaki beğeni sayılarının değiştiğini gördüm. Sanki herkes anlaşıp hücum etmiş gibi.
Ortada güzel bir iş ve emek olduğu için e bende bağımlı olduğum için bu duruma içim bir hayli sıkıldı.

Zeynep ile Ozan benim için izlediğim bir dizi değil sanki dostlarım gibilerdi. O kadar çok izledim ki her bölümünü ezbere biliyorum. Bölümlerden ve fotoğraflardan oluşan bir arşiv bile yaptım. Ben onları izlerken dizi izliyor gibi değil de sanki karşımda duruyorlarmış gibi görüyordum.İzlediğim bölümlerde başlarına gelen olayları sanki arkadaşlarım yaşamış gibi herkese anlatıyordum. Bu zaman kadar gördüğüm en samimi en doğru dizilerden birisiydi. Çünkü hep aynı olayların tekrarından oluşan dizileri izlemek bir hayli sıkıcı ve belirtmeliyim ki tv izlemeyen biri olarak sırf bir erkek bir kadın için o televizyonu açan biriydim. Çünkü gülebileceğimiz biraz bize bir şeyler katacak bir dizi bulmak gerçekten zor. Gerçek şu ki Ozan ile Zeynep bunu fazla fazla bize aktarıyordu diye düşünüyorum.

Youtube kanalının açılmış olması ise ayrı bir mutlu etti beni. Çünkü bulamadığım tüm bölümleri yüklemişler ayrıca türkmax zamanında izlemediğim bölümlerin oluşu ayrı bir mükemmel. Şöyle de bir gerçek var türkmax bölümlerinin hepsini 1 haftada bitirdim diyebilirim yalansız.
Benim için 1 erkek 1 kadın mükemmel dizi kavramının tanımı gibi. Öncelikle Müge Turalı öyle bir güzel bir iş çıkarmış ki ortaya ne desem az kalır.

Boğazım düğümlendi öyle fena üzüldüm. Çünkü onlar benim en iyi arkadaşlarımdı. Çoğu zaman tekrar tekrar aynı bölümleri açıp fikir aldığım insanlardı. Hepsinin yolu İnşallah açık olur belki de bizi 1e1k gibi farklı ve güzel projelerle buluşturacaklar.
Gerçekte bitse de benim için dizi bitmedi ben yine eski bölümleri açıp açıp izleyeceğim. Bunun için böylesine güzel insanlarla ve bizleri bilgilendiren, güldüren bazı zaman hüzünlendiren bir diziyi ortaya çıkardığı için Müge Turalıya (Yönetmen &Yapımcı)  ve Demet Evgar ve Emre Karayel e kocaman bir teşekkür edebiliriz sanırım. Tabi ki diğer tüm ekibe.

Ozan ve Zeynep' i ,Müge Turalıy'ı farklı karakterleri seslendirirken tanıdım bildim  ve çok sevdim. Demet Evgar, Emre Karayel ve Müge Turalı Sizleri hiç yakından görmedim oturup bir çay içmedim ^^ ancak sizi çok seviyorum (ruz)  özellikle Müge Turalıya ayrıca kocaman teşekkür ederim belki o
beni hiç görmedi yada unuttu hatırlamıyor  ancak facebook sayfasını açtığım zamanlarda beni görünür kılan oydu.  Hele ki twitterdan takip ettiğini (belkide bunu bile hatırlamıyor :D )gördüğümde 3 gün kim var kim yoksa duyurdum abartıya kaçan bir patlama diyelim. Sevdiğiniz, özendiğiniz insanların sizi görmesi müthiş.

Tabi ben şu internet dizisi konusunda halen umutlu ve ısrarcıyım :D ayda bir iki ayda bir yayınlasalar bile olur ^^.
Böylesine bir diziyi bir daha göreceğimi pek sanmıyorum görsemde ilkler her zaman ön plandadır değil mi :)
3 saat süren bir sinema filmininde hayalini kurduğum söyleyeyim :)

Tabi daha anlatılacak, övülecek bir sürü şey var şimdilik bu kadar yine de benden kurtuldunuz sanmayın yine dertlenir aşkım depreşir yine görüşürüz :)

SEVGİLER, AUSE

1 erkek 1 kadın resmi facebook sayfası  : 1 Erkek  1 Kadın 2 Çocuk
1 erkek 1 kadın resmi youtube kanalı : https://www.youtube.com/user/1k1eproduksiyon/videos
1 erkek 1 kadın resmi twitter sayfası :  https://twitter.com/1e1k2cocuk
Deli Manyak fan sayfası                    :   1 erkek 1 kadın bitmesin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder